10 порад для журналістів від провідних медіа-експертів
Journalism.co.uk опитав редакторів всесвітньо відомих видань і підготував щорічну підбірку рекомендацій для журналістів у новому році.
1. Навички, навички, навички
Арон Пілхофер (Aron Pilhofer), редактор інтерактивних новин The New York Times, дав одну пораду журналістам, які бажають бути попереду: "Навички, вміння, навички, вміння, навички, вміння".
"На жаль чи на щастя, в залежності від того, як ви на це дивитеся, сьогодні вже недостатньо просто знімати репортажі. Ви повинні потроху вміти все: різати відео, робити аудіоролики, проводити аналізи даних, кодувати".
Стів Херрманн (Steve Herrmann), редактор BBC News-онлайн: "... не обов'язково бути експертом у всьому, але потрібно розуміти значення цих речей і вловлювати моменти, коли вони можуть бути найбільш ефективні".
2. Редактори шукають фахівців у галузі журналістики даних
Елісон Гоу (Alison Gow), редактор Daily Post і DailyPost.co.uk в Північному Уельсі: "Дата-журналістика - це те, про що в 2013 році потрібно думати в першу і головну чергу. Навряд чи можна перебільшити важливість даного напрямку".
Стів Херрманн додав, що навички в області журналістики даних є однією з головних вимог сьогодні при прийомі на роботу в BBC News.
3. Важливий тон
Цей момент може бути очевидним для багатьох, проте все ж не враховується більшістю журналістів. Ви повинні розуміти, яким тоном розмовляти з користувачами (особливо бажаючи домогтися допомоги) на різних платформах. Бути більш людяними (не піддаючи проте ризику своє видання), не вимагати - людям все одно, яку посаду ви займаєте.
4. Живий потік
Всі фахівці зазначають, що прямі трансляції з місць подій, чи-то відео або тв, користуються величезною популярністю. Люди хочуть знаходитися поряд, розуміти, що відбуватиметься, бути співучасниками.
5. Журналісти стають "менеджерами" інформації
Журналісти більше не передають мізерну інформацію пасивної аудиторії, вони, по суті, тепер лише курирують інфопотоки.
6. Залучення аудиторії
Арон Пілхофер на запитання про плани New York Times в 2013 році відповів, що його команда зосередить свою увагу на більш глибокому залученні спільноти. Це і нові проекти, і тв взаємодія, і офлайн-зустрічі.
7. Прозорість
Про це журналісти повинні пам'ятати постійно і працювати ще професійніше - перевірити інформацію будь-якого типу, чи-то фотографія, аудіозапис або описаний факт, сьогодні, за допомогою соціальних медіа, стало набагато простіше.
8. Досвід користувачів
Раджу Нарісетті (Raju Narisetti), головний редактор цифрової мережі в Wall Street Journal, вважає, що досвід аудиторії критично важливий, і що ЗМІ повинні перенести свою увагу "від виключно створення контенту на створення можливості отримання великого досвіду з контентом, особливо для онлайн-аудиторії ".
9. Онлайн-журналістика насамперед мобільна
За всіма прогнозами провідних дослідників у сфері нових медіа 2013 рік - рік мобільних пристроїв. Редактори повинні замислитися про способи подачі інформації і заробітку, журналісти - про освоєння нових додатків і технологій.
10. Вміння приймати зміни
Остання порада для журналістів знову від Стіва Херрманна з BBC News Online: журналісти повинні приймати зміни.
"Якщо зміни вам не до душі, ви дуже скоро опинитеся в глибокому стресі, бо навколо все відбувається з разючою швидкістю. Будь то інструменти, якими ми користуємося, або нові майданчики для поширення інформації - ми повинні любити і приймати те, що відбувається".
Help us be even more cool!