Збій у роботі Starlink стався через відмову основних програмних сервісів
Збій у роботі супутникового інтернет-сервісу Starlink стався через відмову ключових внутрішніх програмних сервісів, що забезпечують функціонування основної інфраструктури мережі. Збій у роботі тривав приблизно дві з половиною години. Про це повідомив віцепрезидент компанії Майкл Ніколс у соцмережі Х.
“Ми перепрошуємо за тимчасовий розлад у наданні послуг. Ми глибоко віддані забезпеченню високої надійності нашої мережі й з’ясуємо всі причини цього інциденту, щоб подібне більше не повторилося”, – йдеться в заяві Starlink.

Компанія не уточнила, скільки саме користувачів постраждали від збою, однак, за даними незалежних сервісів моніторингу, проблеми з доступом фіксувалися в різних країнах.
Про збій у роботі інтернет-сервісу Starlink користувачі з усього світу повідомили ввечері 24 липня.
За чотири години компанія повідомила в дописі на Х, що проблему з мережею розв'язано, а роботу сервісу Starlink відновлено.
“Ми розуміємо, наскільки важливим є надійний зв’язок, і перепрошуємо за незручності”, – заявили в компанії.
Про те, що термінали Starlink не працюють, повідомляв і командувач Сил безпілотних систем ЗСУ майор Роберт Бровді в телеграм-каналі.
“Цей випадок, що тривав довгих на війні 150 хвилин, вказує на вузькі місця. Врахувати та диверсифікувати звʼязок”, – написав Бровді.
Він писав, що Starlink “ліг” по всьому фронту. А згодом повідомив, що станом на 00:35 – 01:05 зв'язок відновлено на всіх напрямках.
“Бойова робота здійснювалася без трансляцій; розвідка боєм на ударних засобах”, – зазначив Роберт Бровді.
Марія Ігнатьєва, Валентина Троян
Help us be even more cool!