У редакції чернігівської Pechera.info розповіли, як шукають фінансування
Першим чернігівським медіа, яке планує створити повноцінну читацьку спільноту в Чернігові, з якої залучати фінансування на проєкт, має стати онлайн-журнал Pechera.info. Про це розповів керівник Чернігівської медіагрупи Ярослав Сухомлин у коментарі регіональному представнику Інституту масової інформації Павлу Пущенку.
“Ми готуємося до запуску читацької спільноти для нашого нового проєкту Pechera.info, але хочемо підійти до цього процесу серйозно, системно: вивчаємо успішні кейси, розробили стратегію, готуємо інформаційну кампанію і розробляємо відповідний розділ на сайті Pechera.info. Просто поставити кнопку чи навіть створити розділ, але без системної, якісної роботи з аудиторією – так це не працює”, – розповідає він.
Редакція розробила нові креативи й запускає рекламну кампанію щодо сайту Pechera.info. У межах кампанії буде радіореклама, просування в чернігівських пабліках і каналах, медійна банерна реклама, відеореклама в Youtube, виготовлення брендованого мерчу.

Фото – Pechera.info
Ярослав каже, що сьогодні це необхідний крок, адже рекламний ринок у Чернігові значно скоротився, як і можливості донорського фінансування.
“Зараз ми залучили професійну менторку, щоб додатково попрацювати з нашим відділом продажу реклами. Менеджерам психологічно складно продавати рекламу в умовах постійних обстрілів, складно розмовляти з клієнтами. Але в нас немає вибору, мусимо рухатися вперед”, – ділиться баченням ситуації керівник медіагрупи.
Проєкт Чернігівської медіагрупи Pechera.info був запущений у жовтні 2024 року за фінансової підтримки Європейського фонду за демократію (European Endowment for Democracy (EED).
Формат видання позиціюється як онлайн-журнал, що передбачає менше новин, натомість більше колумністики, відео власного виробництва та експертні огляди на економічну, військову, політичну, історичну і стопфейк-тематики.
Чернігівська медіагрупа (CMG) – це регіональна компанія, що об'єднує друковані та електронні медіа, а також підприємства і проєкти, так чи інакше пов'язані з медіа. Основні види діяльності – радіо, преса та інтернет. На ринку України компанія працює з 1997 року. Географія діяльності – Чернігівська, Сумська та Київська області.
До складу групи входять газета “Чернігівські новини: сім днів”, журнал “Boom!”, сайти 0462.ua, slavutych.info, mynizhyn.com, mistosumy.com. Також CMG розміщує рекламу в ефірі FM-радіостанцій у Чернігівській і Сумській областях.
Нагадаємо, за результатами опитування ІМІ, 59,2% опитаних українських медійників вважали, що зупинення програм підтримки медіа від США може мати катастрофічні наслідки й призведе до закриття або суттєвого скорочення роботи багатьох незалежних медіа.
Help us be even more cool!