ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У Києві відкриють квест-кімнату з медіаграмотності "Петля часу" для підлітків

З 25 по 31 серпня Дитяча академія Суспільного Мовлення запрошує дітей та підлітків до інтерактивної квест-кімнати з медіаграмотності “Петля часу” в торговельно-розважальному центрі Gulliver (Київ). Про це повідомляється на сайті Суспільного.

“Петля часу” – інтерактивний квест, учасники якого стають інформаційними детективами та рятують підлітка Макса, який потрапив у цифрову пастку. Гравці пройдуть сім унікальних кімнат, виконуючи завдання, аналізуючи інформацію, розпізнаючи фейки та маніпуляції, щоб зібрати ключі та звільнити хлопця. Квест триває 20 хвилин і розрахований на команди з двох-чотирьох осіб.

За легендою, Макс – звичайний підліток, який гортав стрічку соцмереж, коли раптово екран телефона затягнув його в цифрову пастку – світ, де правда й брехня сплелися в небезпечну гру. Місія учасників – викрити підміну, зібрати підказки та знайти шлях до правди. 

Колаж Суспільного Мовлення

“Методи дезінформації розвиваються так швидко, що інструменти, які працювали ще рік тому, вже не встигають за нею. Особливо це стосується  підлітків, які живуть у соцмережах. Тож ми вирішили ризикнути і спробувати щось нове – створити квест, який навчить їх розпізнавати фейки й думати критично. Зробити гру водночас цікавою і корисною – це ще той виклик! Поки ми на етапі прототипу, який і представили на GMF. Це все ще пошук нового методу навчання. Наразі плануємо протестувати все з українськими підлітками, а вже восени запустити проєкт на повну”, – розповідає керівник Академії Суспільного Мовлення Олександр Дмитренко.

Квест-кімната “Петля часу” – це не лише розвага, а й потужний інструмент для навчання медіаграмотності. Учасники навчаться:

  • розпізнавати фейки, маніпуляції та дезінформацію в соцмережах;
  • аналізувати інформацію та розвивати критичне мислення;
  • ухвалювати зважені рішення в умовах цифрового світу.

Вік учасників: 14–16 років (для дітей до 14 років потрібен супровід дорослого). Дорослі також можуть долучитися до гри, щоб випробувати свої навички й допомогти врятувати Макса.

Liked the article?
Help us be even more cool!