Медіабаза Полтава проведе тренінги для міськради для покращення співпраці з журналістами
Регулярні брифінги профільних посадовців, швидкий зворотний зв'язок з комунальними підприємствами та відкритість до критики пообіцяла секретарка Полтавської міської ради Катерина Ямщикова під час зустрічі з журналістами, яка відбулася в хабі Інституту масової інформації “Медіабаза Полтава” 13 червня.
Також на запит Полтавської міської ради Медіабаза ІМІ проведе навчання для працівників міськради (працівників комунальних підприємств) щодо особливостей роботи місцевої влади з медіа, повідомляє представниця ІМІ в Полтавській області Надія Кучер.

Секретарка Полтавської міської ради Катерина Ямщикова під час зустрічі з журналістами в Медіабазі Полтава 13 червня. Фото – Медіабаза Полтава
Під час зустрічі з міською владою, яку організувала полтавська медіабаза, журналісти й Катерина Ямщикова обговорили проблеми в комунікації та пропозиції для їхнього врегулювання і покращення. За підсумками діалогу спільно з полтавською медіабазою учасники напрацювали пропозиції, які міська влада погодилася впровадити в роботу:
- Регулярні брифінги / пресконференції
Домовилися кожні два тижні проводити короткі брифінги за запитом журналістів, залучати профільних посадовців (керівників управлінь та департаментів міста) до регулярного публічного звітування та надавати необхідні медіа відповіді.
- Призначити відповідального спікера для оперативних коментарів від комунальних підприємств
Наразі коментарі журналістам доводиться чекати по кілька днів або звертатися з інформаційним запитом, на який отримують відписку. Тому ініціюють призначити в кожному комунальному підприємстві відповідальну за комунікацію з медіа людину для швидкого зворотного зв'язку.
- У тестовому режимі запровадити розсилання щодо всіх заходів міста
Запрошення на заходи журналісти отримують у робочий чат у телеграмі, але не на всі. Тому вирішили перевірити на практиці, чи дієвим буде розсилання про всі заходи на електронну пошту.
- Відкритість до критики та оперативне реагування
Журналісти попросили владу про ухвалення стандартів роботи зі скаргами / запитами, визнавати помилки й публічно реагувати на них замість ігнорування. Домовилися в разі інформаційної кризи розбирати її відкрито: що сталося, який результат, що і як можна змінити. Дотримуватись етики та не переходити на особисті образи обом сторонам.

Секретарка Полтавської міської ради Катерина Ямщикова під час зустрічі з журналістами в Медіабазі Полтава 13 червня. Фото – Медіабаза Полтава
Своєю чергою полтавська медіабаза проводитиме аналітику комунікацій та зворотного зв'язку. Для цього періодично проводитиме опитування медійників щодо якості комунікації, і на основі результатів оновлюватиметься стратегія взаємодії. Також медіабаза розбиратиме типові кейси публічно: що пішло не так і як зробити краще.
Як повідомляв ІМІ, у травні 2025 року полтавські журналісти заявили про незадовільну комунікацію міської ради та заявили про те, що в міськраді є неофіційна невідома особа, яка дає вказівки, як саме комунікувати з медійниками й про що.
Восени 2024 року видання “Полтавщина” та “Зміст” поскаржилися, що в.о. міського голови Катерина Ямщикова та перші заступники міського голови заборонили начальникам комунальних підприємств Полтави, зокрема підпорядкованих Управлінню житлово-комунального господарства Полтавської міської ради, спілкуватися з журналістами. Також вони повідомили, що інформаційні запити від медіа залишаються без відповідей.

Журналісти під час зустрічі із секретаркою Полтавської міської ради Катериною Ямщиковою в Медіабазі Полтава 13 червня. Фото – Медіабаза Полтава
Help us be even more cool!