ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Медіа "ШоТам" запустило сайт у форматі стрічки соцмереж

Фото – ШоТам

Медіа конструктивних новин “ШоТам” запустило сайт, створений у форматі стрічки соціальних мереж. Про це Інституту масової інформації повідомила комунікаційна команда видання.

Новий сайт використовує формат нескінченної стрічки Instagram із шортсами та новинами. У редакції зауважують, що короткі візуальні формати роблять текстові новини доступними та легкими для сприйняття користувачів.

СЕО медіа Артем Іпатов розповів, що в сайту змінилася філософія, медіа хоче бути схожим на соцмережу у візуалі. 

“За сенсами ми залишаємося ШоТамом. Хочемо, щоб наші читачі бачили різнобарвний контент, не тільки текстовий на сайті, бо зазвичай сайти дуже текстоцентричні. Це не значить, що ми будемо менше писати текстів. Це значить, що ми хочемо просто зробити, так би мовити, нашу вітрину набагато привабливішою, розуміючи те, що ми хочемо залучити на сайт молодшу аудиторію”, – сказав Іпатов.

Стрічка новин на сайті “ШоТам”. Скриншот ІМІ із сайту медіа

Сайт медіа вирішили змінювати ще рік тому, коли переглядали аналітику. Більшість людей заходила читати новини, а на інші формати не зважали.

“Після цього зробили опитування нашої аудиторії, і виявилось, що більша частина взагалі не знає, що у нас є сайт, і читає нас лише в соцмережах. Кілька місяців готували різні макети, і одного разу дизайнер сказав, що це виходить не сайт, а Netflix позитивних новин – так і виникла ідея створити сайт у форматі нескінченної стрічки, як в соцмережах, адже це близьке суспільству та нашій аудиторії”, – розповіли в медіа.

Нагадаємо, власником ШоТам є громадська організація “Криголам”. Медіа існує лише коштом технічної допомоги міжнародних донорів та пожертв читачів.

Liked the article?
Help us be even more cool!