Медіа "18000" створило перший локальний мерч про Черкаси
19.08.2025, 12:53
Єлєна ЩепакЧеркаське інтернет-видання “18000” відкриває власну крамницю з продажу мерчу. До першої колекції ввійшли шість дизайнерських футболок і шопер із впізнаваними символами Черкас.
Як повідомляє медіа, на принтах:
- Пагорб Слави;
- маяк на Дніпрі;
- каштани на бульварі Шевченка;
- колаж “Фрагменти твого серця”.
Над віжуалами креативили фотографиня Юлія Стусенко та художниця Анна Власенко.

Журналістка 18000 Ірина Малюкова. Фото – сайт “18000”
Як розповіла директорка видання Єлєна Щепак, над мерчем команда працювала все літо. Його створенню передувало дослідження аудиторії, у якому медіа запитувало, з чим у черкасців асоціюється рідне місто.

До першої колекції ввійшли шість футболок, а також шопер. Фото – сайт “18000”
Як повідомляв ІМІ, за два дні V Міжнародного літературного фестивалю “Фронтера” в Луцьку вдалося зібрати на підтримку Сил оборони та безпеки України 849 857 грн.
Liked the article?
Help us be even more cool!
Help us be even more cool!