Хакер, що атакував авіакомпанію Qantas, вийшов на зв’язок через тиждень після витоку даних
Хакер, який стоїть за кібератакою на австралійську авіакомпанію Qantas, вийшов на зв’язок з компанією через тиждень після витоку даних. Про це повідомляє Reuters із посиланням на представника компанії.
За словами речника, зловмисник зламав кол-центр та отримав доступ до сторонньої платформи обслуговування клієнтів, яка містила імена, електронні адреси, номери телефонів, дати народження та номери бонусної програми Frequent Flyer шести мільйонів клієнтів.
“Оскільки це кримінальна справа, ми залучили Федеральну поліцію Австралії і не розкриватимемо деталей контакту”, – зазначив представник Qantas.
Він також додав, що наразі немає доказів, що викрадені дані були оприлюднені, проте компанія продовжує моніторинг разом із фахівцями з кібербезпеки.
Цей витік став найгучнішою кібератакою в Австралії після інцидентів 2022 року з телекомунікаційною компанією Optus і страховиком Medibank, які спричинили запровадження обов’язкових законів щодо кіберстійкості.
Інцидент завдав чергового удару по репутації національного авіаперевізника, який намагається відновити довіру громадськості після пандемії COVID-19, коли компанія втратила позиції в рейтингах авіаліній та брендів.
Як повідомляв ІМІ, австралійська авіакомпанія Qantas зазнала кібератаки. Серед потенційно уражених даних – імена клієнтів, їхні електронні адреси, номери телефонів, дати народження й номери учасників програми лояльності Frequent Flyer. 30 червня авіаперевізник зафіксував “незвичну активність” на платформі, якою послуговується контакт-центр для зберігання даних шести мільйонів осіб.
Help us be even more cool!