Google запускає новий інструмент монетизації для медіа
Компанія Google оголосила про запуск Offerwall – нового інструменту в Google Ad Manager, що дозволяє медіаплатформам заробляти на контенті незалежно від переходів з пошуку.
Про це повідомляє "Межа" з посиланням на блог компанії.
Таку функцію додали у відповідь на скарги видавців щодо зниження трафіку через інтеграцію ШІ-підсумків (AI Overviews) у Google Search.
Інструмент пропонує читачам альтернативні способи отримати доступ до платного або обмеженого контенту. Наприклад, замість підписки, користувач може:
- переглянути коротке рекламне відео;
- пройти опитування;
- здійснити мікроплатіж (наприклад, $0,10 за статтю);
- підписатися на розсилання;
- вибрати теми для персоналізації реклами.

Фото – support.google.com
Ці варіанти з’являються у вигляді діалогового вікна (Offerwall), коли користувач читає певну кількість статей або виконує інші дії, визначені видавцем. Google застосовує ШІ для того, щоб показувати Offerwall у найвідповідніший момент, однак видавці зможуть самостійно налаштовувати частоту показів і перелік доступних опцій.
Перегляд відеореклами є єдиним варіантом монетизації, що передбачає комісію для Google. Інші способи, як-от мікроплатежі або реєстрація в розсиланні, не обкладаються відсотком.
Компанія також повідомила, що Offerwall уже забезпечила зростання доходів у середньому на 9% для деяких компаній. Наприклад, Sakal Media Group з Індії зафіксувала 20% зростання прибутків і до 2 млн додаткових переглядів сторінок за три місяці.
Google додає, що всі основні метрики за Offerwall доступні у звітах Google Ad Manager. Серед них – показники успішності залучення, кількість показів, дохід і подальші перегляди після взаємодії з Offerwall.
Help us be even more cool!