Футбольний клуб з Одеси зареєстрували суб’єктом у сфері медіа
Футбольний клуб “Чорноморець” з Одеси зареєстрували як суб’єкт у сфері медіа.
Він став одним з перших футбольних клубів в Україні, який офіційно зареєстрував свої онлайн-ресурси як медіа. Про це повідомив представник Інституту масової інформації в Одеській області Павло Колотвін.
Протягом травня 2025 року Національна рада з питань телебачення і радіомовлення ухвалила п’ять відповідних рішень на підставі заяв ТОВ “ФК Чорноморець”.
До Реєстру суб’єктів у сфері медіа внесено офіційний сайт клубу, сторінки в соціальних мережах Instagram, Facebook, Telegram, а також YouTube-канал. Кожній із платформ надано окремий ідентифікатор. Редакційний контроль здійснюється за адресою: м. Одеса, вул. Маразліївська, 1/20, оф. 500. Кінцевою бенефіціарною власницею компанії є Ганна Царан.
Реєстрація відбулася відповідно до Закону України “Про медіа” та затвердженого у 2023 році Порядку подання заяв до Національної ради щодо реєстрації суб’єктів у сфері медіа.
Як зазначає медіаюрист Інституту масової інформації Володимир Зеленчук, закон не зобов’язує, але дає право реєструвати власні облікові записи в соцмережах як медіа. Такий статус має як переваги, так і ризики. Зокрема, причетні до ведення зареєстрованих акаунтів особи можуть офіційно отримати статус журналіста з усіма передбаченими законом правами – доступом до інформації, правом на придбання травматичної зброї, соціальними гарантіями, правовим захистом, а також можливістю акредитації в Збройних силах України.
Водночас, за словами медіаюриста, після реєстрації Національна рада зобов’язана здійснювати нагляд за дотриманням медійного законодавства. Це охоплює контроль за контентом, зокрема щодо поширення забороненої або обмеженої інформації. Додатково, на думку експерта, офіційна реєстрація може мати позитивний вплив на репутацію проєкту та спростити отримання як державних, так і приватних грантів.
Help us be even more cool!