ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

ChatGPT нагадуватиме користувачам про перерви під час тривалих сесій

06.08.2025, 14:11

Компанія OpenAI запроваджує нову функцію в ChatGPT – тепер під час тривалих сесій штучний інтелект м’яко нагадуватиме користувачам зробити перерву. Це складова оновленого підходу, орієнтованого на цифровий добробут людей, йдеться в блозі OpenAI.

“Починаючи з цього дня (4 серпня. – Ред.) ви бачитимете делікатні заохочення зробити паузу під час довгих сесій. Ми й надалі вдосконалюватимемо, коли і як вони зʼявляються, щоб нагадування мали природний вигляд і були корисними”, – йдеться в офіційній заяві OpenAI.

Компанія підкреслює, що більше не вимірює успіху сервісу за кількістю кліків чи часом, проведеним у застосунку. Натомість вони оцінюють, чи вдалося користувачу отримати відповідь, по яку він звертався.

“Ми прагнемо не утримати вашу увагу, а допомогти вам використати її з користю. Замість того щоб оцінювати ефективність за витраченим часом або кліками, нам важливіше, чи вдалося вам зробити те, що ви хотіли”, – заявляють розробники.
Ще одна важлива зміна стосується чутливих особистих тем. ChatGPT більше не даватиме прямих відповідей на запитання типу: “Чи варто мені розлучитися з партнером?”

“Коли ви запитуєте щось на кшталт “Чи варто мені розлучитися з хлопцем?", ChatGPT не має давати вам відповідь. Він має допомогти вам обміркувати ситуацію: ставити запитання, зважувати плюси й мінуси”, – зазначають у компанії.

Особливу увагу OpenAI приділила питанням психічного здоров’я. У компанії визнали, що нова модель 4o іноді не розпізнавала ознак маячіння чи емоційної залежності користувачів.

“Ми вдосконалюємо наші моделі й розробляємо інструменти, які краще виявлятимуть ознаки психологічного чи емоційного стресу, щоб ChatGPT міг зреагувати належним чином і за потреби скерувати людей до перевірених ресурсів”, – пояснюють в OpenAI.

Наразі компанія співпрацює з медичними експертами з більш ніж 30 країн, а також із дослідниками взаємодії людини з комп’ютером, щоб протестувати нововведення й посилити етичні обмеження роботи чат-бота.

“Ми щільно співпрацюємо з експертами, щоб покращити реакції ChatGPT у критичні моменти, наприклад коли хтось виявляє ознаки емоційних або психічних страждань”.

Також найближчим часом буде запущена нова функція – ChatGPT Agent, яка дасть користувачам змогу виконувати конкретні завдання без безпосереднього використання чату, наприклад планувати події, бронювати візити до лікаря чи отримувати зведення з електронної пошти.

Марія Ігнатьєва, Валентина Троян

Liked the article?
Help us be even more cool!