ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Знову про Вінниччину: вірусна джинса та піар чиновників

19.10.2015, 15:02

Напередодні виборів у пресі Вінницької області можна знайти джинсу найрізноманітніших партій. Регіональні ЗМІ друкують ідентичні матеріали, звіти з партійних конференцій, чи просто програми та обіцянки партій. Наймасштабніше і найрізноманітніше рекламує себе партія Президента.

 

Вірусна джинса президентської партії

За даними Комітету виборців України, в Центральній частині України найбільше коштів на передвиборчу агітацію витрачає «БПП «Солідарність». І це чудово демонструють ЗМІ Вінницької області.

Галина Сегеда у матеріалі про джинсу у Вінницьких ЗМІ уже згадувала про статтю  «Чи є в Україні партія Вінниччини?». Ішлося про сім газет, які надрукували абсолютно ідентичні матеріали. Насправді ж, в області виявили аж 17 районок із цим матеріалом. Із них маркували рекламу лише четверо.

Черговий вірусний матеріал «БПП «Солідарність» - «Блок Петра Порошенка «Солідарність»  - переможе. Його надрукували одразу десять видань області. Промаркували як  рекламу – четверо.

 

 

 

 
 

Партія Президента також рекламує себе політичними плакатами на сторінках видань області. Проте чомусь самі медіа часто не позначають їх, як політичну рекламу.

 

 

 

 

Сам собі агітатор

Газета «33 канал» найбільше джинсує для ВО «Батьківщина». Трапляються цілі сторінки із кольоровою рекламою партії.

 

 

 

 

Цікаво, що головний редактор видання Анатолій Жучинський балотується до обласної ради Вінниці від цієї ж політичної сили. Ось приклад його авторської колонки, де він розмірковує про жлобство. Завершується матеріал  словами:

«І якщо ми дійсно хочемо стати цивілізованою країною, маємо нарешті сказати жлобу: «НІ!» Обирати треба тих, хто ціною свого життя та здоров’я щодня доводили і доводять, що вони патріоти України, порядні та відповідальні. У нас достатньо гідних людей, значно більше, ніж відвертих чи замаскованих жлобів. Дивіться в корінь»

Тобто пан Анатолій  натякає, що він і є цією гідною людиною.

 

 

Піар партійний, бо чиновницький

Вінницькі комунальні ЗМІ часто публікують ідентичні матеріали про чиновників. Але напередодні виборів цей факт набуває іншого забарвлення – Валерій Коровій очолює список «БПП «Солідарність» на виборах до обласної ради Вінниці. Тому, публікації на цілу сторінку про нього можна розцінювати, як агітацію.

 

 

 

Те ж саме стосується матеріалу про Андрія Гижко (перший заступник голови Держадміністрації) - «Чернівецька зоря» за  25.09.2015. Він також входить до списку кандидатів в депутати обласної ради від «БПП «Солідарність». Але, якщо державні газети пояснюють подібні випадки, як інформаційну політику комунальних видань, то такий матеріал у приватному медіа – відверто замовний. Про Валерія Коровія  написала газета «33 канал». У цьому випадку видання наголошує не на державній посаді Коровія, а на партійній  належності до «БПП «Солідарність».

 

 

 

 

Патрікєєва Наталія, Магістерська програма з медіакомунікацій УКУ, для конкурсу "Лови джинсу!"

Liked the article?
Help us be even more cool!