Запоріжжя: “джинсове” затишшя
Всього 15 текстів з ознаками замовності, більшість з яких - комерційної спрямованості, було виявлено в чотирьох запорізьких медіа під час моніторингу з 22 по 28 серпня 2016 року. Всього було промоніторено 330 текстів в двох друкованих (МІГ, Субота плюс) та двох онлайн-медіа (061.ua, Забор).
Так, на сайті 061.ua було виявлено найбільше комерційної «джинси». Як правило, тексти публікуються під рубрикою «Новини компаній». В цей період двічі було опубліковано, зокрема, іміджеві тексти про ТМ «Хлібодар». Варто зазначити, що, незадовго до появи цих публікацій в ряді онлайн-ЗМІ з’явилися новини з претензіями покупців про неякісну продукцію, яку виробляє ця торгова марка. Крім того, іміджеві матеріали традиційно публікувала торгова мережа CityMall, сайт popartbox, також з’явилася і публікація від «Київстар”. Єдиним матеріалом, що мав ознаки політичної джинси, була новина з черговими заявами місцевого Опозиційного блоку.
На сайті «Забор» за період моніторингу не було виявлено жодного матеріалу, який би мав ознаки замовності.
Натомість друковані медіа мали однакову політичну “джинсу” на користь губернатора: “Костянтин Бриль: Запоріжці ніколи не втрачають надії на розвиток края та вірять в світле майбутнє”. Щотижневик «МІГ» відвів під текст сторінку під рубрикою «Регіон», такуж площу виділа під губернатора і «Субота плюс», опублікувавши ідентичний текст з однаковими фото на 2-й (!) сторінці, під традиційно «джинсовою» рубрикою «Конкретно». Крім того, в «МІГу» під рубрикою «Політарена» з’явився звіт Аграрної партії “Що робити українському аграріюю без землі?” Всього ж в друкованих медіа було виявлено три тексти політичної спрямованості та три тексти комерційної «джинси».
Загалом співвідношення «джинси» в онлайн та друкованих медіа - на користь онлайн: шість публікацій проти дев’яти. Співвідношення комерційної «джинси» до політичної загалом: 73 відсотка до 27 відсотків. Можна припустити, що зменшення політичної джинси, в першу чергу, пов’язано з літнім періодом та політичним затишшям в країні загалом.
Help us be even more cool!