ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Полтава: Журналістські розслідування складають лише 5,5 % загального контенту

07.11.2016, 17:55

Із 11 по 17 квітня проводився моніторинг двох друкованих газет («Зоря Полтавщини» - за 22 і 25 березня, «Коло» - за 24 березня) і двох онлайн ЗМІ (ІВ «Полтавщина» і ІА «Полтава») на предмет їх змістовного наповнення.

За період моніторингу всього було проаналізовано 254 матеріали. Частка матеріалів присвячених війні на Сході складала 8 %. При цьому у газеті «Коло» подібних матеріалів не виявлено.

Матеріали, присвячені питанням здоров’я і охороні здоров’я складали 9 % загального контенту. Найбільше матеріалів даної тематики (6,7 % з 9%) було виявлено у випусках друкованої газети «Зоря Полтавщини», а у ІА «Полтава» матеріалів, присвячених питанню здоров’я виявлено не було.

За час моніторингу було зафіксовано лише дві статті (0,8 % загального контенту), присвячені боротьбі з корупцією на місцевому рівні. Ці матеріали було виявлено на сайті ІВ «Полтавщина».

Що стосується місцевих журналістських розслідувань, то вони складають лише 5,5 % загального контенту. Найбільша кількість даних статей було виявлено на сайті ІВ «Полтавщина», а на сайті ІА «Полтава» даних матеріалів зовсім не було.

Найбільша кількість матеріалів контенту присвячена питанням діяльності місцевої влади (48 %). При цьому власні журналістські розслідування складали лише 8,7 %.

Частка «паркету» і «джинси» складала 39,4 % матеріалів. Найчастіше, - це були повідомлення прес-служб місцевої та обласної влади, регіональних партійних організацій. Також були зафіксовані передруки з інших інформаційних сайтів та Facebook.

Що стосується решти (33 %) загального контенту, то його складали інформаційні матеріали, статті, присвячені питанням спорту, освіти і мистецтва. Але, все ж таки, велику частку контенту складали кримінальні статті. Подібна тенденція була виявлена в усіх друкованих та онлайн ЗМІ, які були обрані для моніторингу.

Також були зафіксовані паркетні матеріали не присвячені діяльності влади та «комерційна джинса».

Текст: Інна Пахомова, регіональна представниця ІМІ в Полтаві

Моніторинг проведено регіональними представниками Інституту масової інформації за підтримки програми МАТРА Посольства Нідерландів в Україні. 

Liked the article?
Help us be even more cool!