ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

«Не такі пухнасті, як їх малюють» або джинса по-тернопільськи (Лови джинсу!)

23.10.2014, 14:11

Янгольські крила, надзвичайно позитивну ауру та добрі вчинки на ще одне життя наперед домальовують наші газети нашим політикам, особливо у передвиборчий період. Що це, раптове прозріння людей які хочуть до парламенту, чи все ж таки «маленький» підзаробіток для працівників ЗМІ, який має таку невеселу назву – «джинса»?

Шукати «джинсові шедеври» журналістської творчості довго не довелось, газета «Нова Тернопільська» наскрізь пронизана ними. Для цього випадку придумали навіть рубрику «Vybir 2014» під якою подається детальна інформація про тих чи інших політиків які, ну просто, дуже хочуть у Верховну Раду.

Безсумнівну цікавість тернополянам представить Микола Люшняк, який входить до команди Петра Порошенка. Оминути його увагою в даній газеті просто не можливо. Дві публікації в яких дві позитивних сторони однієї людини, і нуль – «великий нуль негативу» надруковані в одному номері газети.

 

Матеріали: «Отець Андрій Марчук: «У політиці потрібні люди з великим серцем – такі, як Микола Люшняк» та «Микола Люшняк: «Якби всі люди молилися так, як наші солдати, то ми були б процвітаючою державою» відповідають «традиційним» вимогам джинси.

По-перше – це непотрібні матеріали про «потрібну» людину. У першій публікації розповідь йде про те, як Микола Люшняк уже багато літ допомагає благодійному фонду «Карітас». У другому відбувається спекуляція з ситуацією на Сході країни, або так зване «надавимо на жалість».

По-друге суцільний позитив та компліменти, який є ознакою замовності матеріалу.

По-третє наявне перебільшення позитивних рис «рекламованого» товару. У білому світлі перед нами можуть постати тільки ангели або немовлята, але аж ніяк не політики.

Наступним «потрібним кандидатом» у нашому списку, і на сторінках «Нової Тернопільської» виступає Михайло Головко. Ситуація таж сама, що й з попередником – два матеріали, які безпідставно вихваляють діяння однієї людини та те ж саме перебільшення позитивних рис. Проте добавляються до всього цього ще дві «джинсові» ознаки: використання узагальнень «за соціологічними дослідженнями» та наявність таких же матеріалів на сторінках інших ЗМІ, а саме матеріали були розміщені у газеті тернопільської обласної ради та обласної адміністрації «Свобода». На шпальтах «Нової Тернопільської» не змінили ні назви публікацій ні ілюстрацій до них, що в черговий раз доводить – це «джинса».

 

Проте на цих двох особах та матеріалах про них справа не закінчилась, тут можна нарахувати ще низку публікацій, які не розміщені на правах реклами, але рекламують наших політиків, немов хороший товар на поличках магазину. Отож, якщо хочеш щоб тебе купили – зроби хорошу рекламу.

 

Висновки можуть бути неоднозначними, адже ми всі розуміємо, що в теперішній ситуації засоби масової інформації виживають як можуть, та через таке «виживання» люди які вірять газетам, радіо, телебаченню можуть зробити неправильний вибір, а помилкових виборів нам і так вистачило у минулих роках.

Марія Губаль, студентка 4 курсу ТНПУ ім. Володимира Гнатюка, для конкурсу "Лови джинсу!"

Liked the article?
Help us be even more cool!