Найчастіше на Одещині джинсує партія "Солідарність"

З 22 по 28 серпня 4 найпопулярніші одеські ЗМІ було промоніторено щодо наявності джинси у стрічках новин. Серед видань – два інтернет портали “Думська.нет” та “Таймер” та газети “Одесская жизнь” та “Одесский вестник”. Виявилось, що джинсують три видання з чотирьох. Більше за інші джинсує “Думська” – шість випадків, серед них три комерційних матеріали під рубриками “Суспільство” або “Новини кампаній” та три політичних матеріали під рубрикою “Суспільство” , всі вони стосуються діяльності місцевого осередку партії “Солідарність” блока Петра Порошенка.
“Таймер” має три матеріали з ознаками політичної джинси – всі воні стосуються діяльності “Оппоблоку”. У газеті “Одесская жизнь” було виявлено одін політичний матеріал без належного маркування. Мова в ньому йшла про діяльність партії “УКРОП”. Жодного матеріалу замовного характеру не було виявлено в міській комунальній газеті “Одесский вестник”. Але треба зазнчити, що весь випуск газети присвячений лише досягненням міського голови та його команди. У виданні не має жодного критичного матеріалу, або тих, що стосуються міських проблем. Також у виданні виявлена реклама так званих “лохотронів”. Треба зазаначити, що так реклама з’являється на шпальтах видання вже не вперше. Наприклад, Ключи к миллиону!
Якщо порівнювати із аналогічним моніторінгом, що проходив з 21 по 27 березня цього року, то можна побачити, що у серпні кількість матеріалів дещо зменшилась - 10 проти 12 навесні. Назви політичних замовників матеріалів не змінілись. А ось комерційної джинси на Думській стало дещо більше : 3 новини влітку проти 1 навесні.
Юлія Сущенко, регіональна представниця ІМІ в Одеській області
Моніторинг проведено регіональними представниками Інституту масової інформації за підтримки програми МАТРА Посольства Нідерландів в Україні
Help us be even more cool!