Найбільше джинсують на Волині - Приватбанк та Рошен
У серпні майже не “джинсували” друковані ЗМІ, а лідером замовних матеріалів в інтернет-виданнях став “ПриватБанк”. Такими є результати моніторингу друкованих (“Волинь-нова”, “Вісник і К”) і онлайн-медіа Волині (“Волинські новини”, “ВолиньPost”), проведеного 22-28 серпня 2016 року.
Зокрема, з 95 друкованих матеріалів з ознаками замовності є лише 2 (в газеті “Вісник і К”) - від нардепа Ігоря Гузя (як він перепливав озеро Світязь) та лідера Аграрної партії України Віталія Скоцика. У газеті “Волинь-нова” замовних матеріалів не зафіксовано.
В інтернет-виданні “Волинські новини” 60% політичної “джинси” і 40% комерційної. Ключовим замовником політичної “джинси” є УКРОП (в особі Ігоря Палиці, Сергія Шкоди, Фонду Ігоря Палиці “Тільки разом”), а комерційної - компанія “Рошен” і Держпродспоживслужба.
Лише один політично забарвлений замовний матеріал зафіксовано в інфтернет-виданні “ВолиньPost” (фігурує керівник ОО “Громадсько-політичний рух В. Наливайченка “Справедливість” Назар Романюк), решту “джинси” припадає на ПриватБанк (7 матеріалів) і компанію “Рошен” (1 матеріал).
Найімовірніше, що “джинсове затишшя” пов’язане із літнім періодом громадсько-політичної неактивності і вже з вересня ситуація може суттєво змінитися.
Богдана Стельмах, регіональна представниця ІМІ у Волинській області
Моніторинг проведено регіональними представниками Інституту масової інформації за підтримки програми МАТРА Посольства Нідерландів в Україні
Help us be even more cool!