Кілька прикладів джинси в тернопільських ЗМІ

1)
Надмасштабну "джинсову" атаку у тернопільських ЗМІ здійснив екс-депутат міської ради від Партії регіонів - Віталій Цимбалюк. Одразу 20 (!!!) великих рекламних матеріалів були запущені в два етапи (на 10 !!! сайтах), а також рекламний ролик транслювався на гучномовцях "Вуличного радіо" (власник - Андрій Грицишин - Самопоміч).
Для передвиборчого піару кандидат на мерське крісло обрав тему допомоги тернопільського Братства ОУН-УПА. Спочатку видання опублікували його звернення, яке він з обуренням адресував міській владі та персонально Сергію Надалу: "Чому "націоналістична" влада знущається над ветеранами ОУН-УПА?". Найбільше порушення, що завідома рекламний та пропагандистський текст (має на меті розрекламувати персональне ГО замовника і його персону, а також зробити антирекламу діючому меру) розмістили серед звичайних новин - тобто читач не був попереджений про проплаченість такого рекламного тексту.
Друга "джинсова" хвиля відбулася 19 серпня - 5 замовних матеріалів побачили тернополяни під назвами: "Ветерани Братства ОУН-УПА тепер під опікою активістів" та "Віталій Цимбалюк: «Унікальні цінності Братства ОУН-УПА тепер будуть збережені». У цих матеріалах знову активно рекламується замовник, його "ГО" та подяки від ветеранів. Читачі знову не були попереджені, що це не журналістський, а замовний матеріал призначений для рекламування кандидата в мери Тернополя.
Примітно, що на всіх проплачених сайтах замовника відверто нахвалюють в коментарях або коментування зовсім вимкнене.
Допомігши із ремонтом приміщень екс-регіонал витратив не менше 30 000 гривень (за одну акцію) на передвиборчу саморекламу в тернопільських ЗМІ.
Список ЗМІ (власники та редактори) де з'явилися "джинсові" матеріали за темою:
- "ZZ" (Віталій Цимбалюк передплатив роботу цього сайту до виборів, тут публікують тільки позитивні рекламні матеріали про замовника)
- 0352 та "Вуличне радіо" (Андрій Грицишин)
- TeNews (Тарас Савчук)
- "Газета "Місто" (Тарас Савчук)
- "Тернополяни" (Андрій Вербіцький)
- "Сорока" (Олена Рожко, Андрій Вербіцький)
- "Тернопільський тиждень" (Віталій Гнатюк)
- "Реально" (Олена Беднарська)
- "Погляд" (Надійка Греса)
- "LTdaily" (Тетяна Колеснік)
Перейшовши за наведеними лінками Ви самі зможете пересвідчитись у "джинсовості" вказаних тернопільських ЗМІ
"Чому "націоналістична" влада знущається над ветеранами ОУН-УПА?":
http://goo.gl/h3ejNT
http://goo.gl/BS9FIF
http://goo.gl/1iww22
http://goo.gl/tkaVzh
http://goo.gl/j3pKz8
http://goo.gl/bkhDop
http://goo.gl/3r0aCJ
http://goo.gl/xtJPfu
http://goo.gl/2Wp57h
Віталій Цимбалюк: «Унікальні цінності Братства ОУН-УПА тепер будуть збережені»:
http://goo.gl/mJuRsM
http://goo.gl/nYLhdc
http://goo.gl/8Swihi
http://goo.gl/TMkaHL
http://goo.gl/ciXPbh
http://goo.gl/KfKYIb
http://goo.gl/tTIX1Y
http://goo.gl/EgPOz1
http://goo.gl/OW8Qln
Віталій Цимбалюк вимагає від влади Тернополя припинити переслідувати ветеранів ОУН-УПА. ВІДЕО:
http://goo.gl/R5CIh5
http://goo.gl/v7AcN0
+ рекламні ролики на "Вуличному радіо"
2)
Екс-регіонал Віталій Цимбалюк продовжив бомбардування тернопільських ЗМІ замовними сюжетами про себе (11!!! сайтів). Цього разу "джинсою" став матеріал про візит на День Незалежності до організації ветеранів ОУН-УПА. Вже звичним стало розхвалювання та акцент на "добродійствах" опального політика. Звичними стали і сайти, які за гроші (сумарно не менше 10 000 гривень) розмістили приховану політичну рекламу:
- "ZZ" (Віталій Цимбалюк передплатив роботу цього сайту до виборів, тут публікують тільки позитивні рекламні матеріали про замовника)http://goo.gl/otd9fd
- TeNews (Тарас Савчук) http://goo.gl/Qp6fmd
- "Газета "Місто" (Тарас Савчук) http://goo.gl/0KNXo8
- "Тернополяни" (Андрій Вербіцький) http://goo.gl/HkGcRk
- "Сорока" (Олена Рожко, Андрій Вербіцький)
- "Тернопільський тиждень" (Віталій Гнатюк) http://goo.gl/nHGp6H
- "Реально" (Олена Беднарська) http://goo.gl/4bL947
- "Погляд" (Надійка Греса) http://goo.gl/WtUvW6
- "0352" (Андрій Грицишин - Самопоміч) http://goo.gl/e6bmEh
- "Тернопільська липа" (Віктор Долішній) http://goo.gl/aLoClx
- "ltdaily" (Тетяна Колеснік) http://goo.gl/mfaVCj
Тернополяни можуть самі перейти за наведеними нами посиланнями і пересвідчитись у "джинсовості" вказаних видань. Також ви можете звернути увагу, що така проплачена рекламна стаття включає в себе ще й коментування - після матеріалу лише схвальні, схожі один на одного (на різних сайтах) коментарі. Негативні відгуки - видаляються.
3)
Віталій Цимбалюк вчергове вирішив замостити мало не всі (14 !!!) тернопільські ЗМІ власною "джинсою". Цього разу під назвою: "Про себе. Відверто".
Колишній член партії регіонів пише: "Я ніколи особливо не розповідав про себе і своє життя. Сьогодні ж вперше роблю це для того, аби люди чули не лише брудні плітки від моїх опонентів, а й отримали всю інформацію із перших уст".
Зважаючи на всі підраховані та опубліковані (у стрічці нижче) замовні матеріали у більшості тернопільських ЗМІ, нам важко погодитися із заявленим цим політиком браком інформації про нього.
До слова, кошторис тільки цієї "джинсової атаки" не менше 20 000 гривень.
Сайти які публікують "джинсу" від Віталія Цимбалюка, на жаль, також вже звичні. Їх кількість навіть збільшилася.
Просимо Вас звернути увагу на ЗМІ та людей, які зловживають Вашою довірою та підсувають Вам приховану рекламу. А також на грошовитого замовника "джинси".
- "ZZ" (Віталій Цимбалюк передплатив роботу цього сайту до виборів, тут публікують тільки позитивні рекламні матеріали про замовника)http://goo.gl/LMWkqI
- 0352 (Андрій Грицишин) http://goo.gl/nqoOeC
- TeNews (Тарас Савчук) http://goo.gl/C2ja58
- "Газета "Місто" (Тарас Савчук) http://goo.gl/TMZrrt
- "Тернополяни" (Андрій Вербіцький) http://goo.gl/1dT0zy
- "Сорока" (Олена Рожко, Андрій Вербіцький)
- "Тернопільський тиждень" (Віталій Гнатюк) http://goo.gl/cPzEUw
- "Реально" (Олена Беднарська) http://goo.gl/JziyX3
- "Погляд" (Надійка Греса) http://goo.gl/UXCBQS
- "LTdaily" (Тетяна Колеснік)
- "Тернопільська липа" (Віктор Долішній) http://goo.gl/wLiOXl
- "beztaby.te.ua" (Юля Швець) http://goo.gl/FM2E2p
- "uanews.te.ua" () http://goo.gl/b9jFH1
- "studic.info" () http://goo.gl/bhgDOs
- "regions.lviv.ua" (на цьому львівському сайті матеріал розмістили аж 5 разів) http://goo.gl/xSQOc9
- "gazeta1" (Тетяна Вербицька) розмістили анонс майбутнього випуску газети із цією статтею (є можливість, що там вона буде маркована як "Реклама", у такому випадку це буде законно та етично) http://goo.gl/R6SkNJ
4)
Перед виборами "Добрий самарянин" вирішив задобрити ще й тернопільські ЗМІ
Після кількамісячної масивної реклами чи не на всіх можливих білбордах Тернополя та цілої області невідома до цього політична сила вирішила "проджинсувати" себе ще й у медіа. Тернопільські сайти залюбки допомогли з прихованою рекламою партії з доброчесною назвою.
Довгий час про засновників та фінансистів партії з біблійною назвою доводилося тільки здогадуватись. З офіційних даних було відомо лише, що у селі Бутин на Збаражчині є однойменне сільськогосподарське підприємство, головує ним Володимир Кравець – депутат райради обраний від Партії регіонів. Політична партія «Добрий самарянин» зареєстрована управлінням юстиції аж 7 серпня на Юлію Кравець – доньку згаданого депутата-аграрія. На той час Тернопільщина вже була щільно заклеєна рекламою «самарян». Якщо розцінювати такий «жест доброти» з юридичного боку – то це ще й порушення передвиборчого законодавства, на що вказала Громадянська мережа Опора (http://goo.gl/awk1B5). Адже масивна політична агітація почалася ще задовго до офіційного старту виборчого процесу.
Другий скандальний казус пов’язаний із фінансуванням політичної реклами. На поклеєних білбордах доволі спекулятивно зазначено: «20% від реклами спрямовані на потреби бійців АТО». Можливо таким чином партія намагалася отримати прихильність потенційних виборців, адже піар на волонтерстві став звичною справою. Інший бік медалі – чудова можливість пояснити засилля рекламних площин: 20% на АТО, тобто, чим більше реклами, тим більше допомоги! Яким чином спрямовані ті гроші, як вони допомагають бійцям і чи взагалі виділяються залишається на совісті «Доброго самарянина». Однак, що в загальному такий хід маніпулятивний також підтвердила мережа Опора. Вони зв’язалися із представником партії у Тернополі, яким виявився Юрій Брунарський (про цю особу, до речі, також було практично нічого невідомо, аж поки його нещодавно не «засвітили» численні «джинсові» статті у ЗМІ).
Зі слів Брунарського, ці рекламні матеріали розклеювали різні рекламні фірми. З однією з них партія уклала договір, за яким замовник платить на 20% більше від вартості послуг, і в подальшому ці 20% нібито будуть перераховані на потреби бійців АТО. На потреби якого конкретного військового підрозділу підуть ці кошти ним не було вказано.
Для чого знадобилася схема оплати рекламникам на 20% більше, а ті якось кудись мають перераховувати, а не просто передати ці гроші? Чому рекламний напис про «20%» красується на всіх білбордах, коли така домовленість була (за словами представника «Доброго самарянина») лише з однією із багатьох рекламних фірм? Чи справді перераховуються гроші і як можна перевірити, що це не черговий передвиборчий обман? Питання риторичні.
Фактом залишаються джинсові матеріали недобросовісної реклами у тернопільських ЗМІ:
- "Тернополяни" (Андрій Вербіцький) http://goo.gl/kc3XBh
- "Сорока" (Андрій Вербіцький, Олена Рожко) http://goo.gl/X2a7Lq
- "ZZ" (річний абонемент на джинсу викупив Віталій Цимбалюк, проте гроші заробляюті і на інших політиках) http://goo.gl/08TR4R
- "Тернополяни" (Андрій Вербіцький) http://goo.gl/Yt4ZBm
- "Сорока" (Андрій Вербіцький, Олена Рожко) http://goo.gl/9UpS8e
- "ZZ" http://goo.gl/HzwwOD
- "Погляд" (Оленка Боднарська) http://goo.gl/7IaS0W
- "ПроВсе" (Борис Машлянка) http://goo.gl/7kJJCm
- "Тернополяни" (Андрій Вербіцький) http://goo.gl/F6gGRB
- "Сорока" (Андрій Вербіцький, ) http://goo.gl/9OnvLf
- "ZZ" http://goo.gl/8mljTO
До слова, цього разу з проплаченою джинсою "самарян" траплялися курйози. Видання спочатку опублікували любительську світлину із фейсбук-сторінки вже згаданого Юрія Брунарського. Оскільки на сторінці новоспеченого політика непомітно будь-якої політичної активності, то і обрізане фото виявилося з футбольного матчу. Проте вже на наступний день, на догоду замовникам, фото замінили на офіціозніше.
Так само дивно виглядали джинсові матеріали на сторінках сайтів де "Добрий самарянин" і так проплатив банерну рекламу.
Очевидно, кредо "Доброго самарянина": мало реклами не буває!
У всякому разі саме так партія діяла із зовнішньою рекламою.
Виглядає так, що землевласник та екс-регіонал Володимир Кравець запланував за допомогою свого "Доброго самарянина" отримати повне управління рідним районом. Принаймні на це скидається коментар тернопільського представника партії Юрія Брунарського:
"На мера ми не йдемо. Ми йдемо в Тернопільську міську раду, Збаразьку міську та районну ради".
5)
Одразу 6 сайтів опублікували проплачену "джинсову" новину від представника БПП Володимира Дзудзила. Причому лише один із сайтів вказав, що інформація надійшла від політичної партії, всі інші просто подали рекламне "привітання" з Днем Незалежності поміж інших новин (не вказали читачам, що матеріал є замовним та рекламним, це, до речі - чітке порушення Закону про рекламу).
Редактори та власники сайтів де опублікована "джинсова" стаття:
- "Тернопільський тиждень" (Віталій Гнатюк) http://goo.gl/7TnUG7
- "TeNews" (Тарас Савчук) - http://goo.gl/JK23o9
- "Газета "Місто" (Тарас Савчук) - http://goo.gl/yFn2cH
- "Тернополяни" (Андрій Вербіцький) - http://goo.gl/SvJSnX
- "Реально" (Олена Беднарська) - http://goo.gl/HBzqo8
- "Погляд" (Надійка Греса) - http://goo.gl/yzMR5A
Перейшовши за посиланнями на кожен сайт Ви можете перевірити наявність вказаної "джинси" на ньому.
6)
Сайт Тernopil.te.ua публікує піарний матеріал про Сергія Надала "Єдиний мер-націоналіст в Україні – Сергій Надал". У рекламній статті автори акцентують на досягненнях міського голови, позитивних змінах Тернополя та якими інноваціями може похвалитися Тернопіль перед іншими містами України.
Матеріал міг би бути промоційним і рекламувати саме місто, показувати його сильні сторони, якби в ньому додатково "джинсово" не рекламували персону мера (http://goo.gl/qrfEim).
7)
"Джинсова" передвиборча стаття під заголовком: "З Тернополя зроблять народну республіку?" вийшла на сайті "ternopil.te.ua". Хоча антирекламна інформація і відділена від новин (в розділі "Блог баби Стефки"), таке висвітлення однозначно підпадає під визначення замовності. В тексті згадується лідер політичної партії "Народний контроль" Дмитро Добродомов, якому практично бездоказово приписують зв'язок зі сумнозвісним Віктором Медведчуком. Далі читача схиляють до порівняння Добродомов=Медведчук=сепаратизм. Цілком зрозуміло, що цей матеріал яскравий приклад чорного передвиборчого піару, розрахований на погіршення рейтингу партії "Народний контроль".
8)
Одразу на трьох сайтах з'явилася "джинса" від земельного магната Бучаччини Петра Гадза. Цього разу вона більше комерційна (хоча політичне тло також присутнє адже він один із керівників Аграрної партії України). Цілком рекламний матеріал під назвою: "Українські аграрії переконалися, що найкращий озимий ріпак – на Тернопільщині" - "затесався" поміж звичайних новин без позначки, що це комерційна (рекламна) стаття.
Цей проплачений допис був опублікований на сайті 0352 (належить Андрію Грицишину - тернопільська Самопоміч), "Сорока" (редактор - Олена Рожко) та "Тернополяни" (редактор і власник - Андрій Вербіцький, також він є можливим власником вже згаданої "Сороки").
Зазначимо, що "джинса" від Петра Гадза періодично з'являється на багатьох тернопільських ресурсах.
http://goo.gl/HY6ZeR
http://goo.gl/rgf5vn
http://goo.gl/WFB1Vx
Приклади надіслані на конкурс "Лови джинсу!".
Help us be even more cool!