Головна інтрига виборів – побільше джинси, щоб Арсеній Яценюк залишився на посаді Прем’єр-міністра ("Лови джинсу!")
Політичні реклами кандидатів «рясніють» усюди: то на приватних будинках, на огорожах подвір’їв мешканців, на біл-бордах, на ринках, в пресі, на радіо і ТБ. Головна інтрига виборів, що відбудуться 26 жовтня – хто стане Прем’є-міністром, оскільки за нинішньою Конституцією діючий Уряд складає свої повноваження і Верховна Рада обиратиме новий.
Тому, щоб українці зрозуміли особливості нинішньої Конституції і те, що Уряд Яценюка має скласти свої повноваження, задіюється політична реклама – у газетах без підпису «на правах реклами», що суперечить Законодавству.
У районних газетах Львівщини публікуються матеріали про Прем’єр-міністра, який має залишитись на посаді, бо він запровадив чимало реформ і планує це робити й надалі, якщо українські виборці висловлять йому і його партії «Народний фронт» достатню підтримку, що буде мати високий результат.
Матеріали які публікуються у часописі «Воля народу» без відповідного позначення. Це вже не вперше районний часопис в якому маскується джинса, для того, щоб читачі думали, що це справжні журналістські матеріали.
У номері №41 від 2.10.2014 р. районний часопис «Воля народу» опублікував приховану рекламу про командира добровольчого батальйону «Дніпро-1» Юрій Береза, який балотується до парламенту за списком «Народного фронту». Одною із ознак джинси є те, що у матеріалі просуваються інтереси конкретної людини, що бере участь у виборчому процесі.
Згідно Закону України «Про рекламу» поширення прихованої реклами забороняється. В Законі це питання регулюється наступним чином:
«Стаття 9. Ідентифікація реклами
– Реклама має бути чітко відокремлена від іншої інформації, незалежно від форм чи способів розповсюдження, таким чином, щоб її можна було ідентифікувати як рекламу.
– Інформаційний, авторський чи редакційний матеріал, в якому привертається увага до конкретної особи чи товару та який формує або підтримує обізнаність та інтерес глядачів (слухачів, читачів) щодо цих особи чи товару, є рекламою і має бути вміщений підрубрикою “Реклама” чи “На правах реклами”…»
Роман Матвіюк, для конкурсу «Лови джинсу!»
Help us be even more cool!