ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Головна інтрига виборів – побільше джинси, щоб Арсеній Яценюк залишився на посаді Прем’єр-міністра ("Лови джинсу!")

29.10.2014, 15:31

Політичні реклами кандидатів «рясніють» усюди: то на приватних будинках, на огорожах подвір’їв мешканців, на біл-бордах, на ринках, в пресі, на радіо і ТБ. Головна інтрига виборів, що відбудуться 26 жовтня – хто стане Прем’є-міністром, оскільки за нинішньою Конституцією діючий Уряд складає свої повноваження і Верховна Рада обиратиме новий.

Тому, щоб українці зрозуміли особливості нинішньої Конституції і те, що Уряд Яценюка має скласти свої повноваження, задіюється політична реклама – у газетах без підпису «на правах реклами», що суперечить Законодавству.

У районних газетах Львівщини публікуються матеріали про Прем’єр-міністра, який має залишитись на посаді, бо він запровадив чимало реформ і планує це робити й надалі, якщо українські виборці висловлять йому і його партії «Народний фронт» достатню підтримку, що буде мати високий результат.

Матеріали які публікуються у часописі «Воля народу» без відповідного позначення. Це вже не вперше районний часопис в якому  маскується джинса, для того, щоб читачі думали, що це справжні журналістські матеріали.

У номері  №41 від 2.10.2014 р. районний часопис «Воля народу» опублікував приховану рекламу про командира добровольчого батальйону «Дніпро-1» Юрій Береза, який балотується до парламенту за списком «Народного фронту». Одною із ознак джинси є те, що у матеріалі просуваються інтереси конкретної людини, що бере участь у виборчому процесі.

Згідно Закону України «Про рекламу» поширення прихованої реклами забороняється. В Законі це питання регулюється наступним чином:

 «Стаття 9. Ідентифікація  реклами

–  Реклама    має бути чітко відокремлена від іншої інформації,  незалежно від форм чи способів розповсюдження, таким чином, щоб її можна було ідентифікувати як рекламу.

– Інформаційний,  авторський чи редакційний матеріал, в якому привертається увага до конкретної особи чи товару та  який   формує або підтримує обізнаність та інтерес глядачів (слухачів,   читачів) щодо цих особи чи товару, є рекламою і має бути вміщений підрубрикою “Реклама” чи “На правах реклами”…»

 

Роман Матвіюк, для конкурсу «Лови джинсу!»

Liked the article?
Help us be even more cool!