ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Джинса на Донеччині: не по тих "стріляли"

04.11.2014, 19:25

За минулий тиждень у ЗМІ Донеччини різко скоротилася кількість замовних матеріалів. Це пов'язано із закінченням передвиборчої кампанії в Україні, - пише Михайло Баган, представник ІМІ в Донецькій області. 

Про це свідчать дані щотижневого моніторингу Інституту масової інформації (ІМІ).

Проте, після виборів у Верховну Раду в інтернет-виданнях Донецької області двічі з'явилися матеріали з ознакою «джинси». Уже традиційно дані матеріали сприяли формуванню позитивного іміджу партії «Сильна Україна» та її лідера Сергія Тігіпка. У цих матеріалах використовувалася так звана «експертна оцінка» політологів Володимира Фесенка, який регулярно перед виборами давав позитивні коментарі діяльності «Сильної України», і Вадима Карасьова.

Всього з 1-го жовтня у виданнях Донецької області, які моніторились, було зафіксовано 67 матеріалів з ??ознаками замовлення.

Найбільше в медіа-просторі Донеччини «джинсував» Сергій Тігіпко та його партія «Сильна Україна». Було зафіксовано 37 матеріалів, які так чи інакше були націлені на створення позитивного іміджу даної політичної сили. Характерно, що всі 37 матеріалів були опубліковані в інтернет-виданнях. Також варто відзначити, що Тігіпко більше інших зловживав думкою упереджених експертів.

Крім цього був зафіксований один матеріал з ознаками замовлення, націлений на очорнення «Сильної України».

Друге місце серед «джинсовиків» Донеччини зайняв «Опозиційний блок». Колишні «регіонали» по 5 разів «джинсували» в інтернет та друкованих виданнях. Матеріали від даної політичної сили здебільшого висвітлювали передвиборчі поїздки її членів по регіону та заяви від «Опозиційного блоку».

Ненабагато від «Опозиційного блоку» відстала партія «Свобода». Всього за період моніторингу було зафіксовано 8 замовних матеріалів від цієї політичної сили в інтернет-виданнях Донецької області. «Свободівці» зробили упор на заявах свого лідера Олега Тягнибока, які, проте, практично не торкалися Донеччини.

5 разів у маріупольській газеті «Приазовский рабочий» публікувалися матеріали з ознаками «джинси» від кандидата по мажоритарному округу №58 Сергія Тарути. Варто відзначити, що публікації, які стосувалися колишнього губернатора Донецької області, крім «Приазовського робочого» неодноразово були надруковані і в його агітаційних матеріалах.

Двічі в тому ж «Приазовському робочому» були виявлені замовні матеріали від маріупольського кандидата Сергія Малікова, і по одному разу «джинсоували» Сергій Матвієнков, Максим Бородін, Дмитро Забавін і Сергій Матвієнков. В останній день агітації в інтернет-виданні 62.ua був надрукований матеріал з ознаками замовлення від партії «ЗАСТУП».

Текст: Михайло Баган, регіональний представник ІМІ в Донецькій області, для "Новостей Донбасса"

Фото: ЛБ.юа

Liked the article?
Help us be even more cool!